O delovima za automobile
- Proces livenja: ulaganje / livenje u kalupu / livenje u pesak / livenje izgubljenog voska
- Završna obrada: Peskarenje, poliranje, elektroforetski premaz
- Metal za livenje: nodularno / nodularno gvožđe, sivo / sivo gvožđe, ugljenični čelik, legirani čelik, nerđajući čelik
- Tolerancija obrade: kao crtež
- Specifikacija: 0,1 kg-2000 kg
- Hrapavost površine: Ra0,05 ~ Ra50, prilagođeno
- Materijal forme za livenje: pesak
- Standard: GB, ASTM, AISI, DIN, NF, JIS, BS, AS, AAR, itd.
- Metoda obrade: CNC obrada, glodanje, bušenje itd.
- Transportni paket: plastična kesa sa mehurićima + paleta + drvena kutija
- OEM na osnovu crteža
Postizanje uspeha u automobilskim livenjima kroz:
DFM pregled i diskusiju;
Kontrolu metalnog materijala;
Proces livenja pod pritiskom;
CNC kontrolu obrade;
Završnu obradu površine;
Proveru dimenzija i kvaliteta.
Materijali pogodni za livenja u automobilskoj industriji
Kombinujemo stručnost u proizvodnji i inženjeringu sa naprednom tehnologijom kako bismo osigurali da isporučujemo delove visokog kvaliteta, bez obzira na nivo složenosti. Takođe garantujemo da delovi izdrže test vremena, istovremeno osiguravajući da ispunite proizvodne ciljeve i ubrzate razvoj automobilskih proizvoda. Uzimajući u obzir veličinu, materijal i završnu obradu površine koja vam je potrebna, mi ćemo proizvesti delove po vašim specifikacijama.
Aluminijum ima odličan odnos snage i težine i idealan je materijal za proizvodnju lakih automobilskih delova. Ovaj metal ima niz korisnih svojstava, uključujući krutost, otpornost na koroziju, duktilnost i visoku obradivost. Aluminijum je idealan materijal za izradu blokova motora, usisnih kolektora, svetala, točkova, glava cilindara itd.
Titanijum je još jedan metal koji se široko koristi u automobilskoj industriji. Ovaj metal ima odličnu otpornost na hemikalije i koroziju. Takođe ima odličan odnos snage i težine i otpornost na ekstremne temperature. Titanijum se koristi u automobilskim kočionim čeljustima, felgama, ventilima motora i drugim mehaničkim delovima.
Čelik je još jedan metal koji se koristi u proizvodnji savremenih automobilskih delova. Ovaj metal je izdržljiv i ima odlične osobine. Takođe olakšava proizvodnju visokokvalitetnih delova. Otporan je na koroziju, lagan i proizvodi prelepe delove. Ovaj metal se koristi u proizvodnji automobilskih kočnica, motora, izduvnih sistema, točkova itd.
Bakar igra ogromnu ulogu u udobnosti, efikasnosti i bezbednosti u automobilskoj industriji. Odličan je električni provodnik i veoma je savitljiv i duktilan. Koristi se u većini automobilske elektronike, uključujući kablove za automobile, radijatore, startere, alternatore i kočione cevi.
Magnezijum je male težine, ima odličnu sposobnost livenja i visoku specifičnu čvrstoću, što ga čini primenom u automobilskoj industriji. Magnezijum se koristi u proizvodnji blokova motora, menjača, kućišta kvačila, točkova i nosača motora i uljnih karosera.
Izrada prototipa u EP livenju i proizvodnim rešenjima za automobilsku industriju
Prototipovi označavaju rane faze razvoja automobilskih proizvoda. U ovoj fazi testirate svoj dizajn, unosite izmene u dizajn ako je potrebno i birate prave materijale za delove vašeg automobila.
Brzo i efikasno obavljajte iteracije zasnovane na performansama kako biste osigurali da funkcionalnost prototipa ispunjava standardne zahteve.
Ova faza uključuje procenu i validaciju funkcije, izgleda i performansi dela korišćenjem različitih materijala i opcija površinske obrade. Drugim rečima, ovaj test pomaže da se osigura da deo odgovara vašim specifičnim potrebama dizajna i proizvoda.
Ovo je poslednja faza pre početka masovne proizvodnje. PVT uključuje pripremu dizajna za punu proizvodnju koristeći naprednu kontrolu kvaliteta i proizvodne mogućnosti.
Ovo je sledeća faza nakon testiranja proizvoda i uključuje masovnu proizvodnju delova za krajnju upotrebu. U ovoj fazi, brza isporuka finalnog proizvoda i tačnost zahteva kvaliteta su ključni.